حذف اس ام اس های پولی خدمات مبتنی بر محتوا
نوشته شده توسط : danial

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از دریافت قبض موبایل تان ، استعلام بدهی و ... متوجه هزینه هایی شده باشید که ندانید چیست و به چه دلیل باید آنها را پرداخت کنید ، یکی از  هزینه های خدمات مبتنی بر محتوا است ، این هزینه همان سرویس هایی است که ضمن دریافت پیامک های پولی به قبض تلفن همراه شما افزوده یا از شارژ کم می کند.ما در این پست به بیان راه حل حذف اس ام اس های پولی خواهیم پرداخت.

پیامک های پولی ارزش افزوده (مبتنی بر محتوا) چیست ؟

پیامک های پولی نتیجه سرویس خدمات مبتنی بر محتواست که ضمن دریافت هزینه اقدام به ارسال پیامک به مشتریان می کنند که امروزه متاسفانه بخاطر ناآگاهی کاربران ، بسیاری از مراکز و شرکت ها از این سرویس برای اهداف سواستفاده گرایانه استفاده می کنند و پرداخت هزینه های زیادی را به شما تحمیل می کنند. البته در نظر داشته باشید ضمن عضویت شما در این سرویس ها این پیامک ها برای شما ارسال می شود. مثلا به شما وعده شرکت در قرعه کشی و برنده شدن می دهند یا از شما می خواهند که با شرکت در نظر سنجی به شما شارژ رایگان ارائه می کنند و ... عموما هم راهی برای غیر فعال سازی به شما نمی دهند که عضویت شما در این سرویس ها به آسانی لغو نشود.

جهت غیر فعال سازی پیامک های پولی ارزش افزوده و اطلاع از کد حذف اس ام اس های پولی به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1001/حذف-اس-ام-اس-های-پولی-خدمات-مبتنی-بر-محتوا.html

 





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: